Najčastejšie otázky a odpovede (Q&A)

Pripravili sme pre vás zoznam odpovedí pre najčastejšie kladené otázky, ktoré vám uľahčia nakupovanie na našej stránke. Vďaka tomuto sprievodcovi tak budete mať všetky užitočné informácie na jednom mieste.

Výber tovaru

Poradíte mi s výberom produktov?

Veľmi radi vám poradíme pri výbere produktov, ktoré ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa na nás obrátite telefonicky na číslach+421 947 966804, +421 948 940 879 alebo mailom na adrese info@wuums.sk. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.  

Kde získam informácie o dostupnosti vypredaných produktov?

Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, vám radi overíme na info@wuums.sk alebo telefonicky na číslach, +421 947 966804, +421 948 940 879

Z akých materiálov sú vyrábané WUUMS šperky?

V našej ponuke nájdete strieborné šperky rýdzosti 925/1000, pozlátené strieborné šperky 18k zlatom a šperky vyrobené z chirurgickej, hypoalergénnej ocele. Všetky naše šperky sú kontrolované a puncované Puncovým úradom SR v zmysle platnej slovenskej legislatívy.

Kde sú WUUMS šperky vyrábané?

Aby sme Vám mohli ponúknuť tie najkvalitnejšie šperky, kladieme veľký dôraz na proces výberu tých správnych partnerov. Naši dodávatelia sídlia v Európe a patria medzi odborníkov v šperkárskom priemysle.

Čo znamená rhodiovaný strieborný šperk

Rhódiovanie je "antioxidačná" povrchová úprava šperku, pri ktorej je v tenkej vrstve šperk potiahnutý rhódiom, ktorý zaraďujeme medzi najdrahšie kovy platinovej skupiny. Vďaka tejto úprave sa šperky stávajú oddolnejšie, majú vyžší lesk a chránia šperk pred oxidáciou (sčerňaním). Treba mať však na pamäti, že každé takéto pokovanie šperku sa časom opotrebováva a k sčerňaniu môže aj napriek tomu časom prísť. V takomto prípade, Vám odporúčame šperk vyčistiť pomocou dostupných, na to určených prípravkov, alebo sa obrátiť na ktorékoľvek klenotníctvo.

Aká je najbežnejšía veľkosť prsteňa?

Najčastejšie dámske veľkosti prsteňa sú 52 a 54.

Starostlivosť

Môžu prísť šperky do kontaktu s vodou?

Známou skutočnosťou je, že striebro pri kontakte s vodou oxiduje. Avšak, všetky naše strieborné šperky sú rhódiované, čo zabezpečuje ich ochranu voči vonkajším vplyvom, teda aj pred účinkami vody. Pred kúpaním v mori a chlórovej vode odporúčame šperky zložiť. Na druhej strane, naše vodeodolné kúsky sú odolné voči sladkej vode, avšak neodporúčame ich ponárať do mora alebo do vody s chemikáliami. Pozor aj pred šperkami, ktoré obsahujú kamene, tie by mohla chlórová voda poškodiť.

Ako mám svoje šperky čistiť?

Na čistenie odporúčame bežne dostupné prostriedky určené na čistenie striebornýh šperkov. Jedná sa o čistiace utierky a roztoky. V prípade, že je šperk osadený kameňmi, prípadne sa na ňom nachádzajú perly je potrebné sa roztokom vyhnúť. Ak by sa Vám šperk nepodarilo v domácom prostredí dôkladne vyčisiť obráťte sa na najbližšie klenotníctvo vo Vašom okolí.

Kúpený šperk mi zčernal, čo mám robiť?

Za sčernanie strieborného šperku môže oxidácia, ktorá je bežnou reakciou striebornej zliatiny na zložky ako je napr. PH faktor pokožky alebo zlúčeniny síry (sírovodíka) obsiahnutého vo vzduchu. Jedná sa o prirodzenú vlastnosť striebra a nie je dôvodom pre reklamáciu šperku. Sčernaniu striebra nemôžete zabrániť ale môžete ho správnou starostlivosťou o Vaše šperky oddialiť. Ak je to možné, skladujte ich samostatne, v suchu a v uzatvárateľnom obale. Pre čo najvyžšiu odolnosť voči týmto vonkajším vplyvom, sú všetky naše strieborné šperky pokryté tenkou vrstvou veľmi drahého kovu tzv. rhódia. Aj napriek tejto skutočnosti môže k sčernaniu dôjsť a bude potrebné, aby ste si Váš šperk vyčistili.

Doručenie a platba tovaru

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame do 48 hodín od vytvorenia objednávky. Počas sviatkov či víkendov však nemôžeme garantovať odoslanie do 48 hodín. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti. Aktuálny zoznam prepravcov nájdete v sekcii Doručenie a platba.

Aké sú možnosti dopravy a doručenia tovaru? Aká je cena prepravného?

Zoznam aktuálnych prepravcov a cien nájdete v sekcii Doručenie a platba.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Aktuálne poskytujeme doručenie zásielky len vo vybraných krajinách EU. Pre viac info o doručovaní do zahraničia nájdete v sekcii Doručenie a platba.

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíte informačný e-mail s číslom zásielky. Následne viete sledovať stav vašej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.

Aké sú možnosti platby?

Platba na dobierku - Tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese. Administratívny poplatok za platbu na dobierku je 1€.

Platba online:

  1. Kartou - Svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Mastercard
  2. Google pay / Apple pay  - Svoju objednávku môžete zaplatiť pomocou služby Google pay alebo Apple pay, ktoré umožňujú bezkontaktné platenie prostredníctvom mobilných zariadení.
  3. Okamžitý bankový prevod - Pohodlný spôsob platby prostredníctvom okamžitého bankového prevodu. Pri platbe stačí zvoliť bankové tlačidlo vašej banky, skontrolovať vopred vpísané platobné údaje a odoslať platbu.

Darčekovou poukážkou WUUMS - Darčekový poukaz na nákup v e-shope www.wuums.sk si môžete uplatniť na celý sortiment. Zadajte kód darčekového poukazu do kolónky “Použiť kupón” v prvom kroku nákupného košíka. Následne vám bude suma darčekového poukazu odrátaná z ceny objednávky. V rámci jednej objednávky si môžete uplatniť vždy len jeden kupón.

Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej stránke v sekcii Doručenie a platba.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na info@wuums.sk.

V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis. Žiadosť nám zašlite na mail info@wuums.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

Chcem vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Výmena tovaru žiaľ nie je možná. Tovar je možné len vrátiť a následne si môžete objednať iný. Vrátenie tovaru sa nevzťahuje pre darčekové položky. Ak ste sa rozhodli zakúpený tovar vrátiť, môžete tak urobiť pri splnení podmienok pre vrátenie tovaru, bez udania dôvodu do 30tich dní od dátumu jeho doručenia. Po vrátení balíka bude vykonaná finančná náhrada. Pre info o vrátení zakúpeného tovaru pozri bod nižšie „Chcem vrátiť zakúpeny tovar. Ako mám postupovať?“

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak ste sa rozhodli zakúpený tovar vrátiť, môžete tak urobiť bez udania dôvodu do 30tich dní od dátumu jeho doručenia. Pri vrátení produktu prosíme o splnenie nižšie uvedených podmienok. - Spätná zásielka musí byť zabalená tak, aby bol obsah balíka dostatočne chránený,
-  Vrátený tovar musí byť kompletný, dodaný v pôvodnom obale, bez akéhokoľvek poškodenia,
-  Tovar nesmie byť používaný. V prípade, že na tovare budú známky používania, vyhradzujeme si právo odmietnuť jeho vrátenie.
-  Reklamačný formulár ktorý nájdete TU je potrebné vyplnený zaslať spolu s faktúrou na adresu: WUUMS s.r.o, Martina Granca 3, 841 02, Bratislava. Balík odporúčame zaslať doporučene a uchovať si doklad o jehe odoslaní. -  Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Chcem reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chcete produkt reklamovať prosím pošlite nám ho na adresu: WUUMS s.r.o., Martina Granca 3565/3 841 02 Bratislava. Do obsahu balíka vložte tento reklamačný formulár. Po prevzatí balíka, neodkladne vykonáme reklamačné konanie. V prípade vadného produktu, najneskôr do 14 dní vykonáme finančnú náhradu alebo výmenu zakúpeného tovaru. Viac informácií nájdete na našej podstránky „Reklamačný poriadok“.

Môžem reklamovať alebo vrátiť iba časť objednávky?

Samozrejme. Ak ste si objednali viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžete reklamovať alebo vrátiť len to, čo vám nevyhovuje.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak ste objednávku neobdržali do 5 pracovných dní od jej vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať na číslach +421 947 966 804, +421 948 940 879  alebo mailom na adrese info@wuums.sk

Registrácia a objednávací proces

Musím sa pri nákupe tovaru registrovať?

Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky a získate aj ďalšie benefity nášho vernostného programu.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?

Jedným z dôvodov môže byť, že zadávate zlé heslo alebo ste registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa vám nedarí prihlásiť do vášho účtu, neváhajte nás kontaktovať na číslach +421 947 966 804, +421 948 940 879  alebo mailom na adrese info@wuums.sk

Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?

Ak sa vám nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke www.wuums.sk, neváhajte nás kontaktovať na číslach +421 947 966 804, +421 948 940 879  alebo mailom na adrese info@wuums.sk

Kde zistím stav mojej objednávky?

Svoju objednávku viete sledovať po prihlásení sa do vášho účtu na webovej stránke www.wuums.sk. Ak nemáte vytvorený účet, nás kontaktovať na číslach +421 947 966 804, +421 948 940 879  alebo mailom na adrese info@wuums.sk a my vám dáme informácie o vašej objednávke.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Zmeny v objednávkach môže vykonať len náš zákaznícky servis, preto ak vám objednané položky nevyhovujú, urýchlene nás kontaktujte na na číslach +421 947 966 804, +421 948 940 879  alebo mailom na adrese info@wuums.sk. Rovnako to platí aj pre zrušenie objednávky. Ak je však objednávka už vyexpedovaná, nie je možné do nej zasahovať. V prípade, že chcete nejaký z produktov vrátiť či vymeniť, postupujte podľa pokynov pre vrátenie alebo výmenu tovaru.